piątek, 25 grudnia 2009

Rap jeszcze żyje w Polsce pt.1 Fundamenty

Wyjaśnijmy sobie jedną rzecz na wstępie. Nie słucham ogromnej większości polskiego rapu. Po prostu NIE DAM RADY tego słuchać. Im bardziej poznawałem jak kształtowała się nasza scena, tym bardziej czułem niechęć do niej. Z prostej przyczyny. Jestem kolesiem z przedmieścia, chociaż nadal identyfikuje się z wersami tak "lubianego" przez wielu Tymona (Klan to zupełnie inna sprawa), który wolny czas spędzał na odkrywaniu muzyki na swoim blasterze z komunii. Nigdy nie lubiłem powitania elo i określenia ziom, jednak znajomym wybaczam. Prezentuję jedne z fundamentalnych oraz undergroundowych klipów z naszej sceny rapowej. Hip Hop to nie tylko patos, ale także radość, euforia, czy też śmiech. W tym Rezydenci TSP [Fox i Docent] z true story. Nie miałem satelity i tak jest nadal. Klipy z neta nie chodziły na moim P133 z 16mb ramu , chyba że ktoś lubi ogladać stop klatkę. Różne style subiektywnie wyselekcjonowane przez Waszego nowego kaznodzieję.


Fisz - 30 cm


Tymon - Oto Ja


Grammatik - Friko


Kaliber 44 - Film


Paktofonika - Chwile Ulotne + Jestem Bogiem + Konfrontacje

Deluks - Graffiti


Rezydenci TSP - Miej To W Pamięci + Kickboxing http://www.youtube.com/watch?v=tP9mtunmtKM


Thinkadelic - Pokaż Się


Eldo Ft. Daniel Drumz - Dany Drumz Gra Funk


Siła Dźwięku - Reprezentacja Polski


Stylowa Społka Społem - Zespół Wzmacniaczy [Amp Band?]


Funky Trip Crew - Znasz To Ziom


DPD - Kiedyś Będzie Lepiej

to be continued..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz