poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Wszystko co najlepsze z lat 80

W miniony weekend miałem niebywałą przyjemność brać udział w jednym z najważniejszych cykli imprez poświęconych kulturze Hip Hop w naszym kraju. Na zaproszenie Dj'a Steeza i całej ekipy Rap History Warsaw, w sobotę zagrałem na podsumowaniu lat 80'. Dzięki świetnej selekcji CEO Mullera i Dj'a Soulsonica (pomysłowadcy cyklu RH, którzy przyjechali z tej okazji prosto ze Szwajcarii, niesamowicie skromni ludzie tak na marginesie), Blekota oraz Profesora Anusza, którzy zagrali 100% winylowe sety, impreza potrwała do 5 rano. Zakończyłem ją zapętlając znany wers z give the drummer some, klasycznymi drumbreak'ami dla bgirls oraz bboys, do czasu aż usłyszałem, że mam przestać, bo już nie mają sił (korzystając z okazji pozdrawiam bboya Bartazza). Propsy należą się również dla Kazana, który wykazał się
wielką pomocą w czasie imprezy.

Poniżej zdjęcie obrazu z wystawy w Mateczniku Mazowsze zrobione dzień wcześniej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz