poniedziałek, 30 listopada 2009

Małpa - Kilka Numerów o Czymś




Tracklista

01. Intro (cuty: Dj Ike)
02. Miałem to rzucić (cuty: Dj Ike, prod: Joter, Dj Ike)
03. Pamiętaj kto (cuty: The Returners, prod: Artem)
04. Wszyscy kłamią (gościnnie: Wergawer, cuty: The Returners, prod: The Returners)
05. Właśnie Ty (cuty: Dj Ike, prod: Joter, Dj Ike)
06. Wyjeżdżam by wrócić (cuty: Dj Who?list, prod: 2sty)
07. Nie byłem nigdy (prod: The Returners)
08. Jak pierwsze włosy na jajach (cuty: Dj Jarzomb, prod: Expe)
09. Pozwól mi nie mówić nic (cuty: Dj Who?list, prod: Amonn)
10. Postaw na mnie (cuty: Dj Who?list, prod: 2sty)
11. Ponad horyzont (cuty: Dj Fun_key, prod: Czarlson)
12. Paznokcie (cuty: Dj Jarzomb, prod: Bartas)
13. 5 Element (gościnnie: Jinx, cuty: The Returners, prod: Kazzam)
14. Mógłbym (prod: Poka)
15. Męczennik (cuty: Dj Who?list, gitara: Piotrek Wolski, prod: Poka)

DOWNLOAD

W czasie kiedy materiał został już prawie ukończony i czekał w kolejce na mastering, przygotowałem dla Łukasza alternatywne podejście do Postaw Na Mnie bez cut'ów, ale za to ze skreczami w refrenie, wersja która nie znalazła się ostatecznie na albumie.



Jak zapewne wiecie, nakład płyty (500 sztuk) już został sprzedany, ale dla tych którzy nie zdążyli zamówić albo kupić na koncercie to nic straconego. Nie trzeba się obawiać o płacenie bajońskich sum na serwisach aukcyjnych. Drugi nakład jest już w drodze. Jeżeli macie wszelkie pytania do toruńskiego MC, piszcie na lukasz.malkiewicz@op.pl i zarezerwujcie swoją kopię.

http://www.myspace.com/malpanabitach

Dowód rzeczowy.

Najbliższe koncerty:

10.12 Włocławek @ TB King
12.12 Toruń @ Bunkier
16.12 Poznań @ Klub Czytelnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz