poniedziałek, 30 marca 2009

Mono/Poka - 300 Sekund EP


Mono/Poka to toruński projekt, w którego skład wchodzą raper Mono, Poka - będący jednocześnie raperem i producentem - oraz DJ Finger zajmujący się skreczami i cutumi. Swoim rapem tworzą ofensywę wobec rozszerzającej mody na bezprzekazowy i sztuczny hip-hop. W swoich tekstach poruszają trudne tematy związane z wadami współczesnego świata, zamierającego idealizmu i walki z własnymi uczuciami. Mówiąc o nich nie zapominają o ważnej dla rapu bezpośredniości. Tak więc, obok emocjonalnych utworów, znajdziemy też ostrą i bezkompromisową krytykę wad ludzkich oraz zachowań z nimi związanych. Brzmieniem pozostają wierni starej szkole, przekładając gramofon i MPC nad komputerowe cykanie.


Maciek ( Mono ) - rapu słucham od 2003 roku, pierwszym moim utworem ( puściła mi go kiedyś bliska osoba ), który zwrócił moją uwagę na ten gatunek muzyki był DKA - Marzenia. Jaki czas później usłyszałem Grammatik i od tej chwili wiedziałem, że ta muzyka jest dla mnie. W 2004r. powstał mój pierwszy solowy kawałek " Parada wspomnień " i od tego czasu pokochałem to... w sklepie ze sprzętem studyjnym poznałem Wąskiego ( Marcina ) tu właściwie zaczeła się moja przygoda z rapem. Niestety po jakimś czasie nasze drogi się rozeszły z braku czasu na wspólne nagrywanie, choć nie raz jeszcze usłyszycie Marcina w naszych kawałkach. Dzięki Wąskiemu poznałem Igora ( PokA ), z którym do dziś idziemy przez świat bębnów, hajhetów i sampli. Teraz nie wyobrażam sobie innej pasji, która wyrażała by mnie tak jak...RAP ! Dziś słucham wszystkiego co jest dobre i ambitne, sam wychowałem się na
THE OFFSPRING :)

PIONA !


Igor ( Poka ) - Muzycznie wychowałem się na Pink Floyd, Led Zeppelin, Red Hot Chilli Peppers, Grammatik, Eldo, Łona, co w dużym stopniu ukształtowało mnie jako człowieka. Teraz to Glenn Miller, Benny Goodman, Ben Chares, Roberta Flack etc... Rap jest moją największą pasją nieprzerwanie od dobrych kilku lat. Razem z Maćkiem wspólnymi siłami zbudowaliśmy studio "Maygo Nagrania", gdzie wyrażamy siebie przez słowa, muzykę.


Kim jesteśmy?

"Mudżahedini dźwięku, masz przed sobą fanatyków".


Pozdro!

Patronat: Toruńska Scena HipHop, W Barwie Dźwięku, Mobilizacja, Radio Rewers

F: Na szczęście Maciek nie zachłysnął się wypocinami DKA, Anielami i UMC Rekordami, ale znalazł w rapie prawdziwy przekaz. Poka szlifuje swoje bity na empecetce, tnie sample tylko z raw wax i rozwija się w dobrym kierunku. Jeszcze chłopaków nakręcę na stones throw i ubiquity sound. Cuty robiłem po raz pierwszy. Całość zajęła dwa dni (Intro - pełna wersja nie zawarta na płycie do ściągnięcia poniżej, Trzecia w Nocy, Niepewność, Subiektywnie). Do tytułowego kawałka skrecze na FL zrobił Poka. Zmieniłbym to i owo, ale jest to dobra nauka i mobilizuje do większej pracy nad techniką w przyszłości.

Intro (300 EP) un-edited


Mono/Poka

DOWNLOAD EP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz