środa, 3 czerwca 2009

Dj Spinna wydaje mixtape tuż przed Sonic Smash

Uwielbiam co ten koleś robi na mpc'tce. Jak zapewne większość raw hiphop headz, poznałem go dzięki projektowi Jigmastas, chociaż jego produkcje już wcześniej kopały w moich głośnikach, nie mając o tym pojęcia. Przebywając na wyjeździe zarobkowym w Manchesterze tak się złożyło, że w pewną piątkową, wrześniową noc Dj Spinna grał w lokalnym klubie na Oldham Street, gdzie vinylshopy są jeden obok drugiego. Akurat objeżdżał świat na promo tourze Intergalactic Soul, gdzie kosmiczne hiphopowe bity mieszały się z funkiem, a nawet pojawił się krótki romans z house'ową nutą. Wstęp 10 funtów. Tyle samo ile kosztował mnie wstęp na imprezę firmową z podstawowym cateringiem w postaci darmowego wina typu komandos czy nawet belzebub w wykwintniejszej oprawie. Dostałem słomiany kapelusz i hawajską szarfę, a wychodząc podarowano mi parę zakorkowanych przyjaciółek na drogę. Nie dotarłem na event, bo wspólnie z gwiazdą futbolu - Jerome - jego kumplem i dwoma towarzyszkami podróży wpadłem do typowego dla wysp posh klubu gdzie nie wytrzymałem za długo, a już było po występie Vincentego. Zarzućmy zasłonę cenzury na dalsze wydarzenia tego wieczoru, bo po prostu nic się nie działo ciekawego później. Może tylko wspomnę o drive-by'u, w którym pewien samozwańczy farmaceuta dał mi wizytówkę z logiem apteczki i numerem komy. Let your problems pass away on the highway, mate! Zalotne spojrzenie rozanielonych dziewcząt na tylnim siedzeniu i odburknięcie jego współpracownika, niestety nie pomogły mi w negocjacjach podwiezienia do miejsca przeznaczenia, jakim była wygodna Sofa. Wracając do tematu, na miesiąc przed premierą wyczekiwanego przeze mnie albumu Sonic Smash i naoglądaniu się cięcia Summer Madness, w studiu z m.in. Ski znanym z bitów dla Camp Lo, Vinc przypomina o swoich dokonaniach w mixtape'ie The Recall. Dla mniej spostrzegawczych - Silesian Blues Band na okładce! Remiks Plug 1,2,3 szykuje się na mój krótki minimix w sam raz na deszczową pogodę.

Enjoy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz